Levering & Verzending

Het leukste is natuurlijk om je bestelling op te halen in de Brandstore in Heerde. Dat kan ook bij online bestellingen. Selecteer bij je bestelling ‘ophalen’ en we laten weten wanneer je de bestelling kan ophalen.

Het is ook mogelijk om je bestelling te verzenden naar het gewenste adres. Heb je een ander afleveradres? Geef dit aan in je bestelling en we sturen je bestelling naar het vermelde afleveradres

De verzendkosten zijn gratis bij bestellingen vanaf € 399,00. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 12,50 binnen Nederland. Bij bestellingen buiten Nederland zijn de verzendkosten op aanvraag.

De exacte levertijd is per product verschillend. Nadat je een reservering hebt gedaan controleren wij de voorraad en laten we de levertijd weten.

Je bestelling wordt verzonden nadat wij de betaling hebben ontvangen.

Na je reservering controleren wij de voorraad en informeren we je over de levertijd. Ben je akkoord? Dan ontvang je van ons de factuur en een link voor de betaling.

Heb je je toch bedacht? Bel of mail ons om je annulering door te geven.

Na akkoord van de bestelling en ontvangst van de betaling gaan wij je bestelling versturen. Je ontvangt dan een track & trace code waarmee je de zending kunt volgen. Heb je deze niet ontvangen? Laat het ons weten.

Retour & Terugbetaling

Ja, het is mogelijk om je bestelling te retourneren. De bestelling dient dan ongebruikt en in originele verpakking te zijn.

De retourtermijn is 14 dagen.

Doe de producten in een stevige doos en voeg er een retourformulier bij. Je kan het retour in de Brandstore in Heerde afleveren of opsturen.

Het afleveradres voor retourzendingen is:
De Waard
Molenweg 12
8181 BJ Heerde

Als je een artikel wil ruilen, neem dan telefonisch of via email contact met ons op.

De retourkosten zijn voor de koper.

Bij binnenkomst wordt de retourzending nagekeken. Is alles in orde, dan wordt het aankoopbedrag binnen 10 dagen teruggestort op de rekening waarvan de betaling is gedaan.